Service, kundebehandling – bedriftskurs
Kurset er retta mot alle typar næringar som yter service og kundebehandling.
- Servicekurs med verdiskaping for kunde og arbeidsgjevar, der omdømebygging vil vere mål for gode resultat.
- Kommunikasjon styrer opplevingar for dei vi møter. For å lykkast med kommunikasjonen, vil vi i kurset ta utgangspunkt i kundeprofilar for å raskt tilpassa oss andre med respekt.
- Positiv psykologi kan nyttast i service gjennom bevisstgjering av kroppsspråk, sjølvleiing og motivasjon.
Stad: Eidfjord Fjell og Fjord Hotel, Eidfjord. Kurset vert presentert på engelsk.
Tid: Onsdag 11. april
Kl: 12.00 – 16.00.
Pris: Medlemsbedrifter: 1 750,- Andre: 2 550,- Pris inkluderer: Lunsj
Kurshaldar: Kjersti Bjørke, forretningsutviklar NIH
Påmelding: Snarast til Marita Gjerde e-post: nih@hardangerhagen.no Mob: 91 81 74 40.
Stad: Næringshagen i Hardanger, «Torefjell» møterom Øystese. Kurset går på norsk.
Tid: Torsdag 12. april
Kl: 12.00 – 16.00.
Pris: Medlemsbedrifter: 1 750,- Andre: 2 550,- Pris inkluderer: Lunsj
Kurshaldar: Kjersti Bjørke, forretningsutviklar NIH
Påmelding: Snarast til Marita Gjerde e-post: nih@hardangerhagen.no Mob: 91 81 74 40.